Emas naik lagi!!!

Salam sejahtera para pembaca Bijak Emas...

Apakah aktiviti anda pada hujung minggu ini? Bersantai-santai bersama keluarga atau membawa keluarga berjalan-jalan di kompleks membeli-belah? Apa pun diharap hari ini lebih baik daripada hari-hari sebelumnya.

Betul ke emas naik?! iye kalu tak caya tengok nih...


Ini adalah harga terbaru daripada FGJAM iaitu persatuan penjual emas di Malaysia. Kedai-kedai emas di Malaysia menjadikan FGJAM sebagai rujukan harga mereka. Anda nak tengok website FGJAM? Klik sini.
Bandingkan harga FGJAM dengan Public Gold.





Harga semasa PG untuk emas 999 ialah ~RM156.06/g dan 916 ~RM151.80. Amat murah bukan??? Dan lagi harga semasa di PG berubah setiap 20 minit mengikut pasaran antarabangsa. Namun harga hujung minggu ini kekal kerana pasaran tutup pada hujung minggu. Bestkan kalu dapat beli emas lebih murah daripada yang dijual daripada kedai emas. Tambah lagi emas PG dijamin bermutu tinggi dan sangat terkenal.

Jadi saya harap anda semua tidak tertunggu-tunggu lagi untuk memiliki emas anda. Makin lama tunggu makin naik nanti. Mulakan langkah pertama memiliki emas. Hubungi ejen-ejen Bijak Emas yang berada di seluruh Malaysia. Disamping itu, jangan lupa untuk memiliki perak juga. Kepada pemilik perak, anda masih dalam kategori "early investor"..so rebut peluang didepan mata anda ini.

opsss...sebelum terlupa...kami mengadakan tawaran hujung minggu untuk anda. Klik pautan ini untuk mengetahui dengan lebih lanjut. Akhir kata, miliki emas kerana emas mampu melindungi anda. Simpan dahulu, senang kemudian


Adios :)