Harga Maal Hijrah 1432H

Harga terkini yang di'capture'
Apa lagi yang perlu saya terangkan?? Nombor-nombor ini sudah membuktikannya. Tak perlu kejar-kejar dividen ASB, FD or saham. Beli, simpan duduk diam2. Insyallah selamat. Simpanan untuk mengerjakan haji pun bertambah dengan sendiri. Duit kertas? hehehe memang la bertambah dengan dividen yang anda dapat tapiiiii.....jangan lupa inflasi...inflasi akan memamah duit anda. Duit anda akan dirompak walaupun ia berada dalam tangan anda. Dato Husam Musa ada menyebut dalam salah sebuah ceramah beliau, "Pada tahun 2000 jika anda menyimpan RM100k, nilainya sekarang hanya tinggal RM41k".

Huish!! Biaq benar!!! Sapa amik duit tuh??? Kan sentiasa dalam simpanan...

Kini aku masih mampu tersenyum sebab aku tahu simpanan aku akan selamat. Nanti anak dah besar simpanan cukup untuk hantar ke menara gading, nak buat kenduri ka, nak p umrah, nak p haji, nak p melancong....p melancong pakai emas best! best! Duit simpanan tak abis, dpt tgk tempat orang lagi...

Banyak benda aku nak cerita tapi tak sempat..kalu nak tau call aku or pengedar-pengedar Bijak Emas. Miliki emas fizikal. Kalu tanak semua at least 50% korang simpan emas dan perak. Korang semua akan berterima kasih kepada kami kerana memperkenalkan emas dan perak kepada korang.

Nota kaki: Tengok harga perak 250g, aku beli awal September 2010 RM668 aje..now???

KLIK SINI