Koleksi Terbaru Bijak Emas


Salam sejahtera kepada semua pembaca dan peminat emas di laman Bijak Emas. Hari ini 2 Ramadhan 1431H bermakna sudah 2 hari umat Islam menjalani ibadah puasa. Ketika artikel ini dihasilkan harga emas dunia berada di paras USD1201/oz, WOW! Nampaknya telah berlaku peningkatan harga emas setelah berada di paras USD1185-USD1195 bulan lalu. Tapi masih tidak terlambat untuk anda memulakan simpanan emas anda kerana emas menjamin dan melindungi kekayaan anda. Dapatkan segera daripada ejen-ejen Bijak Emas.

8 x 1 dirham
Tujuan posting saya pada hari ini adalah untuk berkongsi dengan anda semua satu lagi logam yang telah dijadikan  sebagai matawang sejak dari dulu lagi iaitu PERAK. Gambar di atas ini adalah koleksi dirham saya yang baru sahaja ditukarkan dengan wang fiat saya.

1 dirham ini dijual dengan harga RM20.00. Kepada yang berminat untuk memilikinya bolehlah menghubungi saya. Dirham ini juga saya akan gunakan sebagai duit raya untuk sedara-mara yang dekat nanti.




Akhir kata, selain mengumpul emas sebagai simpanan, anda juga amat digalakkan menyimpan perak untuk masa depan. Jika ada yang berminat bolehlah menghubungi saya untuk mendapatkan jongkong perak Public Silver. Jongkong ini boleh didapati dalam 2 berat iaitu 500g dan 1 kilogram. Sila rujuk harga semasa disebelah kiri laman Bijak Emas atau di laman sesawang Public Gold.










-simpan dahulu, senang kemudian-