Penambahbaikan oleh Public Gold

Kepada pelanggan yang dihargai,

Pengumuman HEBAT! Untuk menyediakan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan yang dihargai, kami dengan bangganya ingin memperkenalkan Sistem Peningkatan Pesanan Ringkas/ “Enhanced SMS ordering Service (ESOS)”. Semua pelanggan Public Gold atau entri baru boleh membeli dan menjual melalui “ESOS” dengan cara yang lebih mudah. Kesemua pesanan akan dihubungkan dan direkod ke Sistem Pesanan Sesawang/ Web Ordering System (WOS). Anda boleh menyemak kembali rekod pesanan dimana sahaja melalui “WOS”.
Adalah dimaklumkan bahawa perkhidmatan ini terbuka untuk semua pelanggan, sila rujuk kepada panduan yang telah disediakan untuk memulakan pesanan anda sekarang.

*Berkuatkuasa dari 1hb April 2013, sila pastikan semua pesanan perlu melalui Sistem Peningkatan Pesanan Ringkas /“Enhanced SMS Ordering Service (ESOS)” atau Sistem Pesanan Sesawang/ “Web Ordering Service (WOS)”.
Sebarang pesanan yang dilakukan tanpa mengikut format SMS yang diberikan adalah tidak sah.

Untuk sebarang maklumat terkini, sila rujuk kepada laman sesawang Public Gold di www.publicgold.com.my. Sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di talian 04-634 9999 atau e-mel kepada enquiry@publicgold.com.my.


Bahagian Pengurusan Pemasaran
Public Gold Marketing Sdn. Bhd

*jgn lupa ruangan introducer isikan Bijak Emas - Ahmad Fithrie PG000385