Seminar Public Gold April 2011

Dijemput untuk menghadiri seminar Public Gold yang terdekat dengan anda. Jangan lupa untuk daftar diri kemudian hubungi saya selepas anda berpuas hati dengan penerangan pakar-pakar emas dari Public Gold. Mari bersama kami di rangkaian Bijak Emas :)


Klik untuk zoom

Klik untuk zoom

Klik untuk zoom


Klik untuk zoom

Kepada yang berminat, jangan tunggu lagi...oleh kerana seminar ini PERCUMA biasanya memang kompem penuh..jadi harap datang awal ye..

Nak datang bawak sape2 pon buleh, lagi ramai lagi syok..!!!
Tapi kalau ramai sangat pon susah jugak..jadi baik tempah awal2 dengan saya..ok?

Kepada mereka yang nak pergi...boleh bagi maklumat berikut kepada saya (019 223 8096, Fithrie)
  1. Nama penuh
  2. Nama tempat seminar dan tarikh
  3. email (jika ada)

Mai pegi ramai2 sebab seminar emas ni tak macam seminar yang lain..dah la masuk percuma..dapat ilmu pun percuma..

*satu peringatan penting dari saya, ianya terbuka kepada orang ramai..pergi untuk tambah ilmu saje. takde paksa2 kena beli ke ape. Emas dan perak aje kena beli kalu nak. Ini jaminan saya!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan