SEMINAR PUBLIC GOLD UNTUK BULAN NOVEMBER 2010

Salam sejahtera kepada anda semua. Harap-harap anda semua dalam keadaan sihat dan sentiasa ceria. Esok masyarakat Malaysia yang beragama Hindu akan menyambut hari Deepavali atau Pesta Cahaya. Bagi peminat2 Bijak Emas yang beragama Hindu..Happy Deepavali to you!

Nampaknya harga emas petang nih menaik dengan mendadak. Adakah disebabkan permintaan atau demand yang tinggi sewaktu hari perayaan??? Ianya tidak mustahil.

Harga Emas Dunia dan di Malaysia
Lihatlah graf disebelah...tujuan posting saya pada kali ini adalah untuk mengumumkan seminar "Peluang Perniagaan Emas Public Gold" yang akan disampaikan oleh En Syukor Hashim, admin www.jutawanemas.com.

Antara topik-topik yang akan ditekankan ialah kelebihan menyimpan emas dan rahsia menjana keuntungan dengan memiliki emas. Selepas itu, beliau akan menerangkan pula peluang kepada anda untuk memaksimakan keuntungan emas anda dengan menjadi pengedar kepada Public Gold. Dalam erti kata lain jadi 'TOKEY EMAS' laa..

Kepada yang berminat bolehlah menghubungi saya untuk menempah tempat. Diingatkan tempat duduk adalah terhad. Rebutlah peluang anda untuk mengetahui rahsia emas.

Kepada yang sudah faham dan ingin menjadi tokey emas Public Gold, hubungi saya, anda akan menjadi salah seorang keluarga Bijak Emas. Modal untuk menjadi pengedar Bijak Emas cuma RM20 000 saja. Duit tu untuk membeli emas yang akan menjadi stok anda. :) KLIK SINI UNTUK MENJADI EJEN BIJAK EMAS


Panjang plak membebel...sila lihat jadual dibawah ini. Klik untuk besarkan gambar.
Seminar Emas November 2010

Seminar Perak Public Silver November 2010
Kepada yang telah menjadi pengedar Public Gold, anda diwajibkan untuk menhadiri sesi orientasi yang akan dikendalikan oleh para pekerja Public Gold yang berdedikasi. Untuk menjadi TOKEY EMAS yang berjaya anda harus menghadirinya. Sijil penyertaan akan diberi pada akhir acara. Sila rujuk jadual dibawah

New Dealer Orientation November 2010

Pastikan anda datang, bawa kawan-kawan, dan lepas habis dengar seminar itu, hubungi kami di Bijak Emas untuk menjadi  TOKEY EMAS atau sebagai pelanggan tegar :)

Admin Bijak Emas
-simpan dahulu, senang kemudian-