Harga Emas telah melepasi USD1400/oz!

Harga Public Gold dan Public Silver

Toing!
Tuuuuuuuuuu diiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Tepat sekali jangkaan kami. Admin menjangkakan harga emas dunia akan melepasi USD1400/oz dalam minggu ini, tapi tak sangka hari kedua minggu ini sudah pun mencapai sasaran.

Harga emas yang bullish telah melonjakkan harganya sampai pecah rekod dunia yang baru saja dilakukan.

Sempat juga Admin 'lock' 1x 250g perak jam 3 pagi tadi. KENAPA PERAK? Dalam dok cerita pasal kenaikan emas, Perak juga mengalami kenaikan yang lebih tinggi. sekarang dah melepasi USD27.60/oz. Bukan apa, Public Gold baru saja membuka semula tempahan baru tetapi hanya perak saja buat masa kini. So...apa lagi rebutlah peluang yang ada dulu, nanti bila dah buka semula tempahan untuk emas, ramai2lah pakat beli emas balik. hehehe.

Ingin admin tunjukkan harga emas semasa bulan 10 yang lalu. ni dia....
Harga pada 13/10/10


Bandingkan harga pada 13/10/10 dengan harga pada hari ini 9/11/10. Masih tak percaya??? Jika pada masa itu anda membeli seketul 20g dengan harga RM3068, kini tak sampai 1 bulan anda dah untung RM121 [harga sekarang RM3187]. Menarikkan? Perak 250g plak dari RM775 kini bernilai RM913  lagi KENCANG!!! (ikut nada Inspirasi Emas). Kalu pada 13/10/10 anda ada RM3068, sekarang???? 


Walaubagaimana pun anda masih tidak terlambat. Keretapi masih boleh dikejar..hehehe. Ingat, harga pada hari ini adalah amat murah daripada harga tahun hadapan! Anda ada 2 pilihan sekarang. Menjadi penyimpan dan pelabur tegar ataupun menjadi tokey emas. Kedudukan yang terbaik adalah dengan menjadi TOKEY EMAS. Disamping anda menyimpan, anda jual dan beli keuntungan anda lebih berlipat kali ganda. FUYOO!!! Anda tak perlu risau sebab kalu emas dan perak anda tak terjual pun, stok anda tidak mereput atau 'expired'. Dah la tu, dapat jual pada harga semasa. Mana ada orang nak beli emas guna harga tahun lepas kan??? Jadi kalu dah minat nak memulakan simpanan emas jangan malu, jangan segan, ambil telefon anda sekarang dan hubungi kami ejen-ejen di Bijak Emas. Yang berkenan untuk menjadi TOKEY EMAS,  jangan lupa untuk menghubungi admin. Sila klik pautan di atas laman ini.

Akhir kata, makin lama kita simpan emas dan perak makin bernilai simpanan kita. Simpan dahulu, senang kemudian. Ciao!

Admin Bijak Emas


Tiada ulasan:

Catat Ulasan