Good News!!

Due to good respond and changing of qualification terms and condition for master dealer and dealer beginning of next year. We decided to continue RM20k Promotion Dealer Set until year end 2010!!!

 

WOW! Kepada yang masih berminat untuk BELI, SIMPAN dan juga BERNIAGA EMAS, anda masih berpeluang...hubungi kami untuk mengetahui bagaimana. Kami di Bijak Emas bersedia membantu anda sehingga anda BERJAYA!!

 

Tawaran ini hanya untuk yang berminat menjadikan emas sebagai sumber pendapatan anda. Kepada yang tidak berminat, kami mengesyorkan anda menjadi penyimpan & pelabur TEGAR emas & perak. Jangan juga lupa untuk menghubungi kami.

 

Apakah keLEBIHan menjadi ejen Bijak Emas Public Gold?

Public Gold Coin 50g 999.9

KLIK SINI 

 

Kenapa anda mesti memilih Public Gold?

  • Pembeli boleh melabur dalam amaun yang KECIL pada suatu masa. (minimum 20gram bagi emas Public Gold, 1 dinar bagi emas Public Dinar, 250g bagi Public Silver)

    Terdapat BANYAK cawangan di seluruh Malaysia

    Ia selamat, kerana dalam bentuk FIZIKAL.

    Harganya MURAH berbanding kedai emas-kedai emas lain kerana HARGA yang tawarkan adalah mengikut harga emas antarabangsa tanpa caj-caj tambahan yang mengarut.

    Jaminan membeli semula emas Public Gold walaupun CALAR, BENGKOK, PATAH atau SUMBING (Emas produk lain juga dibeli Public Gold)

    'Spread' atau susut nilai antara yang TERENDAH (cuma 5-6%).

    SISTEM pembelian 24 jam (Anda boleh membeli emas Public Gold pada bila-bila masa).

    PELBAGAI cara pembelian - online, SMS, telefon cawangan atau ejen.

    Terdapat RAMAI ejen-ejen/pengedar-pengedar di seluruh Malaysia.

    TIDAK menganjurkan sebarang skim pelaburan yang menyalahi undang-undang di Malaysia. Public Gold hanya menJUAL dan memBELI emas dan perak sahaja. Keuntungan anda dapat ialah daripada kenaikan harga emas dan keselamatan daripada inflasi.


    Admin Bijak Emas

    -simpan dahulu, senang kemudian-