Rekod Dunia Terbaru!


YES!! YES!! YES!! Belum pun setahun berlalu harga emas dunia telah 2 kali memecah rekod dunia. Anda boleh rujuk di sini. Amatlah beruntung dan seronok bagi yang telah memiliki emas sebelum ini.
Harga emas dunia

Jadi apakah tindakan anda selepas ini??? Amatlah rugi bagi yang selalu mengikuti dan melihat graf emas berjam-jam tetapi tidak mengambil apa-apa tindakan untuk membeli emas. Kepada yang ingin membeli emas, belilah emas apabila duit anda mencukupi, duit itu tidak akan digunakan dalam masa terdekat dan anda rasakan harga pada waktu itu adalah terbaik untuk anda maka mulakan tindakan anda. Call admin Bijak Emas atau mana-mana ejen Bijak Emas terdekat.

Ada yang bertanya kenapa saya perlu membeli emas daripada Public Gold. OK. Saya akan terangkan kelebihan-kelebihan membeli emas Public Gold.

  1. Stok emas Public Gold sentiasa ADA kerana mereka mempunyai kilang sendiri di Pulau Pinang. Public Gold tidak mengimport jongkong/syiling/dinar emas yang mereka jual.
  2. Harga Public Gold lebih RENDAH daripada harga emas di kedai emas. Beza harga adalah antara RM7-RM12 bagi setiap 1 gram. [Rujuk harga emas di kedai emas: www.fgjam.org.my]
  3. Public Gold memberi JAMINAN membeli semula emas yang telah dijual mengikut harga belian walaupun emas itu telah calar, dibuka sarungnya, bengkok, sumbing, patah asal berat dan ketulenan masih sama. 
  4. Susut nilai [perbezaan] harga jualan dan harga belian yang rendah antara 5%-6%
  5. Kualiti emas dan pembuatan yang menarik dan terbaik.
  6. Mempunyai ejen di seluruh Malaysia
  7. Sistem pembelian yang sistematik dan juga bole membeli emas secara online [lock price 24jam]
Banyakkan kelebihan-kelebihan membeli emas dengan Public Gold. Itu belum yang ingin menjadi ejen pula. Yang berminat untuk menjadi ejen, anda bolehlah melayari link ini. Bak kata seorang kenalan saya beli emas untung, simpan emas untung, jual emas lagi untung! Jom sama-sama kita menuju ke arah kejayaan.

Admin Bijak Emas